ADO dárky - e-shop s dárky pro každého
Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
8:00 - 18:00
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 1 500,00 Kč a máte dopravu ZDARMA

 

  1. Úvod
  2. OBCHODNÍ PODMÍNKY »
  3. Reklamační řád
Reklamační řád

Tento reklamační řád doplňuje  všeobecné obchodní podmínky, kde jsou všechny podstatné informace uvedeny v bodě: Práva z vadného plnění


Článek 1


Všeobecná ustanovení a vymezení pojmů

Společnost ADO MD s.r.o. se sídlem Kramolišov 1601, Rožnov pod Radhoštěm, IČ 05792240 vypracovala tento reklamační řád v souladu se zák. č.  89/2012 Sb., Občanský zákoník (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174) a zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění. Reklamační řád se vztahuje na zboží, u něhož jsou uplatňována práva kupujícího z odpovědnosti za vady (dále jen "reklamace").

Na kupujícího, který není spotřebitelem, může být přiměřeně aplikován tento reklamační řád, jinak se práva plynoucí z odpovědnosti za vady řídí uzavřenou smlouvou a Občanským zákoníkem.

Článek 2
Právo na reklamaci vadného zboží

Není-li zboží při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou nebo vyskytne-li se u zakoupeného zboží vada, může kupující uplatnit u prodávajícího nebo u servisní společnosti své právo z odpovědnosti za vady zboží. Za vadu nelze považovat změnu vlastností zboží, která vznikla v průběhu záruční doby v důsledku běžného opotřebení či nesprávného používání kupujícím, popř. nesprávného zásahu nebo která vznikla u zboží prodávaného za nižší cenu pro vadu, pro kterou byla nižší cena zboží ujednána.

Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:

  • má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
  • se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
  • zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla - li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
  • je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a 
  • zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Jestliže kupující uplatní právo z odpovědnosti za vady zboží, je vedoucí provozovny nebo jím pověřený pracovník servisní společnosti povinen rozhodnout o oprávněnosti reklamace. V provozovně musí být po celou provozní dobu pracovník pověřený vyřizováním reklamací.

Reklamace včetně odstranění vady v záruční době musí být vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30-ti kalendářních dnů ode dne jejího uplatnění, případně v delší lhůtě, na které se mohou servisní společnost s kupujícím dohodnout.

Marným uplynutím lhůty pro vyřízení reklamace má kupující stejná práva, jako by šlo o vadu, kterou nelze odstranit dle článku 6 reklamačního řádu.

Článek 3
Místo pro uplatnění reklamace

POKUD VÝROBEK REKLAMUJETE, NEŽ JEJ ZAŠLETE NA NAŠI ADRESU INFORMUJTE NÁS O VAŠEM PLÁNU NA ZASLÁNÍ REKLAMACE E-MAILEM NEBO TELEFONICKY.  PŘÍPDNÉ POŠTOVNÉ HRADÍME POUZE DO VÝŠE DOPRAVY, KTEROU VÁM DOPORUČÍME A NA KTERÉ SE DOMLUVÍME!!

JSME SCHOPNI ZAŘÍDIT I VYZVEDNUTÍ KURÝREM NEBO DOPRAVU ZÁSILKOVNOU TAK, ABY TO PRO VÁS BYLO CO NEJKOMFORTNĚJŠÍ.


Reklamované zboží zakoupené u naší společnosti, na něž se vztahuje záruční lhůta, zašlete na naši adresu (Kramolišov 1601, Rožnov pod Radhoštěm, 75661), zásilku označte slovem REKLAMACE. Výrobek zabalte ideálně do původního obalu, přiložte veškerou dokumentaci (fotokopie), která byla s výrobkem dodávána. Je třeba také přidat dokument, na kterém musí být tyto údaje: Jméno a adresa odběratele, kontakt, označení výrobku, číslo faktury, na které byl výrobek nakoupen a popis závady. Po přijetí zásilky bude výrobek předán reklamačnímu oddělení k vyřízení reklamace.
Reklamované produkty zaslané zákazníkem na náklady prodávajícího(dobírka) nebudou přijaty.


Článek 4
Lhůta pro uplatnění reklamace

Obvyklá lhůta pro uplatnění reklamace (záruční doba) činí pro kupujícího, kterým je spotřebitel, 24 měsíců, v dokladu o záruce může být uvedená i delší záruční doba, ode dne převzetí zboží. Kupující musí reklamaci uplatnit bez zbytečného odkladu ihned po zjištění vady. Záruční dobu nelze zaměňovat s dobou obvyklé životnosti zboží, tj. s dobou, po kterou při správném užívání a ošetřování může zboží vzhledem ke svým vlastnostem, danému účelu a rozdílnosti v intenzitě užívání vydržet. 

Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Lhůtu 30 dnů je možné po uplatnění reklamace prodloužit po domluvě s kupujícím – takové prodloužení nesmí být na dobu neurčitou nebo nepřiměřeně dlouhou. Po uplynutí lhůty, resp. prodloužené lhůty, se má za to, že vada na věci skutečně existovala a kupující má stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.

Článek 5
Nepodstatné vady

Za nepodstatné vady se považují takové vady, které nebrání užívání, jejich odstraněním neutrpí funkce a kvalita zboží a oprava může být provedena řádně ve stanovené lhůtě. Lhůta pro odstranění vady v případě kupujícího, kterým je spotřebitel, nesmí přesáhnout 30 kalendářních dnů, popř. je možné sjednat dobu delší, na které se prodávající nebo servisní společnost s kupujícím dohodne.

Článek 6
Podstatné vady

Za podstatné vady se považují takové vady, které nelze ve stanovené lhůtě beze zbytku odstranit, a které brání řádnému užívání zboží. Jde-li o podstatnou vadu, má kupující právo na odstranění vady dodáním nového zboží bez vady nebo dodání chybějícího zboží nebo na odstranění vady opravou zboží nebo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo může odstoupit od smlouvy. Tatáž práva jako při výskytu podstatných vad může kupující uplatnit u prodávajícího i tehdy, projeví-li se na zboží stejná odstranitelná vada i po předchozích dvou opravách nebo vyskytují-li se na zboží současně alespoň tři odstranitelné vady.

Článek 7
Závěrečná ustanovení

V případě, kdy dojde mezi prodávajícím a kupujícím, kterým je spotřebitel ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, Email: adr@coi.cz,, Web:  adr.coi.cz.

Zahájit alternativní řešení sporu je možné rovněž prostřednictvím on-line formuláře na stránkách https://webgate.ec.europa.eu/odr/.

Reklamované produkty zaslané zákazníkem na náklady prodávajícího(dobírka) nebudou přijaty.
V případech v tomto reklamačním řádu neuvedených se bude postupovat podle občanského zákoníku.



Reklamační řád nabývá účinnosti 5.1.2023. Změny reklamačního řádu vyhrazeny.

 

 

Způsoby platby a dopravy

Doprava od 70 Kč

Kamenná prodejna

ADO - móda a hezké dárky
Nádražní 2181, Rožnov pod Radhoštěm

Kontaktujte nás
8:00 - 18:00
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz