ADO dárky - e-shop s dárky pro každého
Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
8:00 - 18:00
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 1 500,00 Kč a máte dopravu ZDARMA

 

  1. Úvod
  2. DOPRAVA A PLATBA »
  3. FAQ - nejčastější dotazy
FAQ

Kdy odesíláte zboží?

Veškeré zboží, u něhož je uvedeno „ihned k expedici“, (což je u nás 99% produktů) odesíláme nejpozději další pracovní den po Vaší objednávce.  Liší se ale čas, kdy si jednotliví přepravci vyzvedávají.

Zásilkovna odváží balíky kolem 10:30

GLS vyzvedává balíky kolem 12:00

Česká pošta vyzvedává balíky kolem 15:00

Jednotliví přepravci samozřejmě odesílají sms a e-maily o zásilkách přijatých do přepravy tak, jak jste u nich zvyklí, my jako e-shop zasíláme informaci o expedici spolu s číslem zásilky a odkazem na sledování v odpoledních hodinách.

 

Kdy musím objednat, abych měl jistotu, že zboží dostanu na víkend?

Samozřejmě, že vždy se může něco pokazit, (havárie, špatné počasí…), ale z dlouhodobého hlediska doručují všichni přepravci 98% zásilek do dalšího pracovního dne. Pokud tedy chcete mít jistotu, že Vám balíček bude doručován v pátek / že bude balíček v pátek připraven na výdejním místě, pak doporučujeme objednat do čtvrtku 07:00 ráno. Informace do poznámky, že na expedici spěcháte, či případně telefonní hovor na tel 777 907 094 může samozřejmě situaci jen prospět 😊.
Pro opozdilce – i když si objednáte v pátek kolem oběda, ještě většinou umíme zařídit doručení během sobotního dopoledne (EMS zásilka přes Českou poštu), zde ale je důležité zavolat a domluvit se předem.

 

Co když se něco pokazí?

Ve velmi výjimečném případě, že je něco špatně (jsou v zásadě jen dvě možnosti – při pečlivé kontrole zboží při balení zjistíme, že nám při naskladňování unikla nějaká nedokonalost na výrobku nebo se nám podaří něco shodit ze stolu při balení – ano i to se stává) se Vás snažíme několikrát kontaktovat telefonem, pokud se to během dne nepodaří, píšeme sms s prosbou o kontaktování, případně následně e-mail.

 

Co když se mi zboží nelíbí a chci je vrátit?

Ze zákona je samozřejmě nárok na odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od okamžiku obdržení zboží. Pokud nám v této době zašlete jakýmkoliv způsobem (preferujeme e-mail) zprávu o tom, že hodláte odstoupit od smlouvy, tak je zákonu učiněno zadost a jakmile nám zboží dopravíte zpátky (na adresu adodarky.cz ADO MD s.r.o, Kramolišov 1601, Rožnov pod Radhoštěm 75661) tak Vám obratem vrátíme peníze.

Pokud se vrátí zboží nepoškozené, vracíme samozřejmě částku v plné výši bez jakéhokoliv krácení jak za zboží, tak i za dopravu směrem k Vám. Máme to provést bez zbytečného odkladu, maximálně do 14 dnů, snažíme se být ale mnohem rychlejší.

Dopravu zboží zpět směrem k nám si v případě odstoupení od smlouvy hradíte sami, případně jsme schopni, pokud budete chtít, zařídit přes Zásilkovnu za 70,- Kč – ty bychom Vám pak strhli z vrácené částky.

Způsoby platby a dopravy

Doprava od 70 Kč

Kamenná prodejna

ADO - móda a hezké dárky
Nádražní 2181, Rožnov pod Radhoštěm

Kontaktujte nás
8:00 - 18:00
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz