- Úvod
- DOPRAVA A PLATBA »
- FAQ - nejčastější dotazy
Kdy odesíláte zboží?
Veškeré zboží, u něhož je uvedeno „ihned k expedici“, (což je u nás 99% produktů) odesíláme nejpozději další pracovní den po Vaší objednávce. Liší se ale čas, kdy si jednotliví přepravci vyzvedávají.
Zásilkovna odváží balíky kolem 10:30
GLS vyzvedává balíky kolem 12:00
Česká pošta vyzvedává balíky kolem 15:00
Jednotliví přepravci samozřejmě odesílají sms a e-maily o zásilkách přijatých do přepravy tak, jak jste u nich zvyklí, my jako e-shop zasíláme informaci o expedici spolu s číslem zásilky a odkazem na sledování v odpoledních hodinách.
Kdy musím objednat, abych měl jistotu, že zboží dostanu na víkend?
Samozřejmě, že vždy se může něco pokazit, (havárie, špatné počasí…), ale z dlouhodobého hlediska doručují všichni přepravci 98% zásilek do dalšího pracovního dne. Pokud tedy chcete mít jistotu, že Vám balíček bude doručován v pátek / že bude balíček v pátek připraven na výdejním místě, pak doporučujeme objednat do čtvrtku 07:00 ráno. Informace do poznámky, že na expedici spěcháte, či případně telefonní hovor na tel 777 907 094 může samozřejmě situaci jen prospět 😊.
Pro opozdilce – i když si objednáte v pátek kolem oběda, ještě většinou umíme zařídit doručení během sobotního dopoledne (EMS zásilka přes Českou poštu), zde ale je důležité zavolat a domluvit se předem.
Co když se něco pokazí?
Ve velmi výjimečném případě, že je něco špatně (jsou v zásadě jen dvě možnosti – při pečlivé kontrole zboží při balení zjistíme, že nám při naskladňování unikla nějaká nedokonalost na výrobku nebo se nám podaří něco shodit ze stolu při balení – ano i to se stává) se Vás snažíme několikrát kontaktovat telefonem, pokud se to během dne nepodaří, píšeme sms s prosbou o kontaktování, případně následně e-mail.
Co když se mi zboží nelíbí a chci je vrátit?
Ze zákona je samozřejmě nárok na odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od okamžiku obdržení zboží. Pokud nám v této době zašlete jakýmkoliv způsobem (preferujeme e-mail) zprávu o tom, že hodláte odstoupit od smlouvy, tak je zákonu učiněno zadost a jakmile nám zboží dopravíte zpátky (na adresu adodarky.cz ADO MD s.r.o, Kramolišov 1601, Rožnov pod Radhoštěm 75661) tak Vám obratem vrátíme peníze.
Pokud se vrátí zboží nepoškozené, vracíme samozřejmě částku v plné výši bez jakéhokoliv krácení jak za zboží, tak i za dopravu směrem k Vám. Máme to provést bez zbytečného odkladu, maximálně do 14 dnů, snažíme se být ale mnohem rychlejší.
Dopravu zboží zpět směrem k nám si v případě odstoupení od smlouvy hradíte sami, případně jsme schopni, pokud budete chtít, zařídit přes Zásilkovnu za 70,- Kč – ty bychom Vám pak strhli z vrácené částky.