S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

 

 


Obchodní podmínky » Reklamační řád
Reklamační řád

 



1. Všeobecná ustanovení


Tento reklamační řád upravuje vzájemná práva a povinnosti smluvních stran při reklamaci
zboží, služeb a práce a provádění záručních a pozáručních oprav.
Reklamační řád se vztahuje na zboží, výrobky a služby(dále jen produkty),zakoupené ve firmě
ADO MD s.r.o. a jehož reklamace je v souladu s tímto reklamačním řádem.
Základní podmínkou pro uplatnění reklamace je předložení alespoň nějakého dokladu o nabytí produktu,
tj. daňový doklad – faktura, pokladní doklad...


2. Nárok na uplatnění záruky


Kupující má právo uplatnit záruku jen na produkty, které vykazují vady, vztahuje se na ně záruka a byly zakoupeny u prodávajícího.
Kupující je povinen zajistit kontrolu co nejdříve po jejich převzetí. Jestliže tak neučiní, může uplatnit nárok
z vad zjištěných při této prohlídce pouze tehdy , když prokáže, že tyto produkty měly vady již v době převzetí těchto produktů.
Nárok na uplatnění reklamace zaniká v následujících případech:

 

  • ztrátou alespoň nějakého dokladu o zakoupení zboží
  • vyprší-li u reklamovaného produktu dnem převzetí do opravy záruční lhůta
  • mechanickým nebo jiným poškozením produktu při používání za jiných podmínek, než pro které je produkt vyroben
  • při nedodržení pokynů uvedených v návodu o použití výrobku nebo nesprávnou manipulací s výrobkem, ale i v důsledku takto vzniklých vad se náhrada škody ani případná reklamace neuznává.

 

3. Délka záruky


Prodávající, ve smyslu platných zákonů, poskytuje na produkty záruku 24 měsíců.
Plnění záruční doby začíná dnem vystavení daňového dokladu a prodlužuje se o dobu, po kterou byl produkt v záruční opravě.
V případě výměny produktu za nový se případné další reklamace uplatňují na základě původního dokladu o nabytí produktu, tj. daňový doklad – faktura, pokladní složenka.


4. Ceník oprav


Veškeré právem uplatněné záruční opravy jsou zdarma.


5. Způsob vyřízení reklamace


Oprávněná reklamace na vady výrobku se vztahuje pouze k popisu závady uvedené zákazníkem. Tato reklamace bude řešena opravou nebo výměnou do 30 dnů od předání produktu k reklamaci.
POKUD VÝROBEK REKLAMUJETE, NEŽ JEJ ZAŠLETE NA NAŠI ADRESU INFORMUJTE NÁS O ZASLÁNÍ REKLAMACE E-MAILEM NEBO TELEFONICKY!!
Reklamované zboží zakoupené u naší společnosti, na něž se vztahuje záruční lhůta, zašlete na naši adresu (Kramolišov 1601, Rožnov pod Radhoštěm, 75661), zásilku označte slovem REKLAMACE. Výrobek zabalte ideálně do původního obalu, přiložte veškerou dokumentaci (fotokopie), která byla s výrobkem dodávána. Je třeba také přidat dokument, na kterém musí být tyto údaje: Jméno a adresa odběratele, kontakt, označení výrobku, číslo faktury, na které byl výrobek nakoupen a popis závady. Po přijetí zásilky bude výrobek předán reklamačnímu oddělení k vyřízení reklamace.
Reklamované produkty zaslané zákazníkem na náklady prodávajícího(dobírka) nebudou přijaty.
V případech v tomto reklamačním řádu neuvedených se bude postupovat podle občanského zákoníku.

6. Účinnost


Tento reklamační řád nabývá účinnosti dne 1.3.2017 a platí do vydání nového reklamačního řádu.